اس ام اس مخصوص روز ولنتاین جدبد ۹۱

.

میدونی ولنتاین یعنی چی؟ یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم
عاشقانه عاشقش باشه
عاشقتم تا همیشه ولنتاین مبارک

.

.

.

.

بدون شعر بدون کلمات فانتزی من فقط می خواهم تا دنیا بداند که

من از ته قلب دوستت دارم شاهزاده خانوم روز ولنتاین مبارک

.

.

.

.

واسه روز ولنتاین دوتا ستاره تقدیمت می کنم

یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه

یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید

ولنتاین مبارک

.

.

.

.

امیدوارم خرس زیبایی ها همیشه تو غار چشمات خونه کنه . ولنتاین مبارک باشه عزیزم

.

.

.

.

 

بقیه در ادامه مطالب!!!!

میدونی ولنتاین یعنی چی؟ یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم
عاشقانه عاشقش باشه
عاشقتم تا همیشه ولنتاین مبارک

.

.

.

.

بدون شعر بدون کلمات فانتزی من فقط می خواهم تا دنیا بداند که

من از ته قلب دوستت دارم شاهزاده خانوم روز ولنتاین مبارک

.

.

.

.

واسه روز ولنتاین دوتا ستاره تقدیمت می کنم

یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه

یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید

ولنتاین مبارک

.

.

.

.

امیدوارم خرس زیبایی ها همیشه تو غار چشمات خونه کنه . ولنتاین مبارک باشه عزیزم

.

.

.

.

ادامه اس ام اس ها تبریک روز ولنتاین در ادامه مطلب

U r unique
U r caring and
U r the Best.And I am d luckiest to have U in my life
Happy Valentine’s Day my sweet heart

.
تو منحصر به فردی
تو تحت مراقبت هستی
تو بهترینی و من خیلی خوش شانسم که تو رو تو زندگیم دارم
ولنتاینت مبارک قلب شیرین من

.

.

.

.

ولنتاین مبارک ، همراه یک بغل گل رز ، یک سبد ستاره و یک دنیا آرزوی شادباش . . .

.

.

.

.

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی

اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی .ولنتاین مبارک

.

.

.

.

آتش دوست اگر در دل ما خانه نداشت ، عمر بی حاصل ما این همه افسانه نداشت . روز ولنتاین مبارک

.

.

.

.

گاو و الاغ و اردک ، کبریت و گاز و فندک ، جوجه و مرغ و لک لک ، ولنتاینت مبارک

.

.

.

.

It still seems like magic
everytime I remember
how love softly touched our hearts
bringing in together
I love you Happy Valentines Day

.
هنوز هم مانند سحر و جادو به نظر می رسد
هر وقت به یاد می آورم چگونه عشق دل ما را لمس کرد
در به دست آوردن همه
دوستت دارم ولنتاین مبارک

.

.

.

.

you are the beat of my heart
the 1 I really love
Don’t let me out of Ur sight
For I’m yours by heart
Happy Valentine’s Day

.
تو ضربان قلب منی
من واقعا دوستت دارم
نذار از چشممت بیوفتم
چون صاحب قلبم تو هستی
روز ولنتاین مبارک

.

.

.

.

میدونی آدما بین الف تا ی قرار دارند. بعضی ها مثل ” ب ” برات میمیرند، مثل ” د ” دوستت دارند،

مثل ” ع ” عا شقت میشوند، مثل ” م ” منتظر می مونند تا یه روز مثل ” ی ” یارت بشن.

.

.

.

.

ای دوست به جز عشق تو در سر من هوسی نیست ، جز نقش تو در صفحه دل نقش کسی نیست . . .

.

.

.

.

چقدر سخت است منتظر کسی باشی که هیچ وقت فکر آمدن نیست!

.

.

.

.

سلام درسته که نشد برات خرس و قلب بخرم اما این اس ام اس رو برات بفرستادم

تا بدونی همیشه دوست دارم ولنتاین مبارک

(اس ام اس ولنتاین)

.

.

.

.

اس م اس غضنفر برای والنتاین

عزیزم , کشتی عشق ما آماده ی پروازه

پیتیکو وو

پیتیکو و و

پیتیکو و و و

.

.

.

.

من به دو چیز عشق می ورزم یکی تو و دیگری وجود تو، به دو چیزاعتقاد دارم یکی خدا

ودیگری تو، من در این دنیا دو چیز میخواهم یکی تو ودیگری خوشبختی تو.

.

.

.

.

۴۸+۲ Members can sit in a Bus
5+1 can sit in a Car
3+1 can sit in a auto
1+1 can sit in a Bike
Only 1 can sit in my Heart
That’s ‘U’ My dear valentine

48 + 2 نفر می تونن تو اتوبوس بشینن
۵+۱ نفر می تونن تو ماشین بشینن
۲+۱ می تونن رو موتور بشینن
۱+۱ نفر می تونن رو دوچرخه بشینن
ولی یه نفر فقط می تونه تو قلب من بشینه
که اون فقط تویی عزیزم

.

.

.

.

نمیگم دوستت دارم ، نمیگم عاشقتم ، میگم دیوونتم که اگه یه روز

ناراحتت کردم بگی بیخیال دیوونست . . . (روز ولنتاینت مبارک عزیزم)

.

.

.

.

قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق ، مرا در خود کشیدی برمودای من !!! (ولنتاین مبارک)

.

.

.

.

امروز روز سپاس گذاری از خداوند است

زیرا که عشق را آفرید تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن

تا با تمام وجود به او بگوییم

عشق من روزت مبارک

.

.

.

.

بیشتر چیزهای مهم در دشوار گفتن نیست چون کلمات ارزش آن را کاهش میده ولنتاین همیشه برایه توست

.

.

.

هر کی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت….هیچ ادایی جای اون نازو اداتو نگرفت….

پیش هر نقاشی رفتم تو رو نقاشی کنه، روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت…

.

.

.

.

اگر روزی دشمن پیدا کردی بدون در رسیدن به هدفت موفق بودی.اگر روزی تهدیدت کردن بدون در برابرت ناتوانند.

اگر روزی خیانت دیدی بدون قیمتت بالاست. اگر روزی ترکت کردند بدون با تو بودن لیاقت میخواد

.

.

.

.

اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی ، اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی ، اگه ستاره بودی

روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی . روز ولنتاین مبارک . . .

.

.

.

.

پارسال این روزا برامون پر بود از عطر شکلات و کادوو عروسک و شمع

اما امسال نمیدونم ولنتاین رو با کی جشن میگیری

هر جا و با هر کسی باشی دوستت دارم ولنتایت مبارک

.

.

.

.

What i need to live
has been given to me
by the earth
Why i need to live
has been given to me
by you my valentine
Happy Valentine’s Day

.
چیزی که من در زندگی نیاز دارم
به من داده شده
در زمین
که چیزی که من بهش نیاز دارم
به من داده شده است
توسط تو ولنتاین من
ولنتاین مبارک !

.

.

.

.

مال من باش ولنتاین

من این آرزوی ولنتاین را برای تو می فرستم، با آغوشها و بوسه ها

جائی را میسازم اینجا نزدیک خودم ، که فقط برای توست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد