دختر چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

دختر:موجودی است که:

وقتی تعجب میکند میگوید واااااااااا!

وقتی خوشحال است میگوید بمیری الهییییییی!

وقتی غمگین است آه میکشد

وقتی میترسد جیییییییغ بنفش میکشد

وقتی بدش می آید میگوید ایشششش .

وقتی خوشش می آید میگوید ووییییی.

همه عناصر ذکور گیتی در عشق او واله و سرگردانند .

از سوسک اصولا نمیترسد بلکه چندشش میشود!

واقعا موجودی ناشناختست...

رابطه دانشجویان با عناوین فیلم ها

 

دانشجوی تازه وارد : هالوی خوش شانس

                                   دانشجویان ساکن خوابگاه : جنگجویان کوهستان

                                   دانشجویان پرسر و صدا : گروه لیانشانپو 

                                                               . 

                                                               . 

                                            بقیه در ادامه مطالب!!!!!

ادامه مطلب ...

پ نه پ و کوفت درد زهر مار

 

سوار تاکسی شدم میگه مستقیم میری ؟
میگم : پ نه پ ...
میگه پ نه پ و کوفت این قرتی بازیا مال اینترنته


                                                             . 

                                                             . 

                                                             . 

                                    بقیه در ادامه مطالب!!

ادامه مطلب ...

معنی کامنت های دخترانه

 

ﻋﮑﺴﺖ ﻗﺸﻨﮕﻪ = ﺩﻭﺱ ﭘﺴﺮ ﻣﻦ ﻣﯿﺸﯽ؟!
ﺑﺎﺑﺎ ﻭﺭﺯﺷﮑﺎﺭ = ﻋﺎﺷﻖ ﻫﯿﮑﻠﺘﻢ!
ﻻﯾﮏ = ﺧﻮﺷﻢ ﻣﯿﺎﺩ ﺍﺯﺕ!
ﺑﭽﻪ ﭘُﺮﺭﻭ = ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺑﺪﻩ ﺩﯾﮕﻪ 

                                             بقیه در ادامه مطلب!!!!!!!!!!!!!

ادامه مطلب ...

اس ام اس تیکه دار

                                                               

 تحقیرت هم کنم کافـــی نیست
تفریقت میکنم از تمام زندگی ام
•.•.•.•.•.•.•.•پیامک تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•

                      بقیه در ادامه مطالب!!!!!!!!!

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه سری سوم

                                                                          

باوفا! مهر تو اندر جان ماست

زندگی بی دوستی زندان ماست

کم بزن آتش دل بی تاب را

یاد خوبت روز و شب مهمان ماست . . .

.

                                بقیه در ادامه مطالب!!!!!!!!!!

ادامه مطلب ...

اعتراف

بگذار اعتراف کنم که بدجور دلم برایت تنگ شده

فکر نکن بی وفا هستم ، دلم از سنگ نشده...

اعتراف میکنم اینک در حسرت روزهای شیرین با تو بودنم

باور نمیکنم اینک بی توام

کاش میشد دوباره بیایی و یک لحظه دستهایم را بگیری

کاش میشد دوباره بیایی و لحظه ای مرا ببینی

تا دوباره به چشمهایت خیره شوم ،

تا بر همه غم و غصه های بی تو بودن چیره شوم...

کاش میشد دوباره بیایی و لحظه ای نگاهت کنم ، با چشمهایم نازت کنم

در حسرت چشمهایت هستم ،

چشمهایی که همیشه با دیدنش دنیایم عاشقانه میشد

بگذار اعتراف کنم که بدجور دلم هوایت را کرده

در حسرت گرمی دستهایت ، تا کی باید خیره شوم به عکسهایت ،

هنوز هم عاشقم ، عاشق آن بهانه هایت...

سوزعشق

چشمانم غرق در اشکهایم شده ....
دیگر گذشت ، تو کار خودت را کردی ، دلم را شکستی و رفتی ....
همه چیز گذشت و تمام شد ، این رویاهای من با تو بود که تباه شد...
انگار دیگر روزی نمانده برای زندگی ، انگار دیگر دنیای من بن بست شده ، راهی ندارم برای فرار از غمهایم...
این هم جرم من بود از اینکه برایت مثل دیگران ن...
بودم، کسی بودم که عاشقانه تو را دوست داشت ،دلی داشتم که واقعا هوای تو را داشت ....
دیگرگذشت ، حالا تو نیستی و من جا مانده ام ، تو رفته ای و من بدون تو تنها مانده ام ، تو نیستی و من اینجا سردرگم و بی قرار مانده ام....
فکر دل دادن و دلبستن را از سرم بیرون میکنم ، هر چه عشق و دوست داشتن است را از دلم دور میکنم،اگر از تنهایی بمیرم هم دلم را با هیچکس آشنا نمیکنم....
دیگر بس است ، تا کی باید دلم را بدهم و شکسته پس بگیرم، تا کی باید برای این و آن بمیرم؟

.:: داستان کوتاه : گاهی باید نشنید! ::.

چند قورباغه از جنگلی عبور می کردند که ناگهان دو تا از آنها به داخل گودال عمیقی افتادند.

بقیه قورباغه ها در کنار گودال جمع شدند و وقتی دیدند که گودال چقدر عمیق است به دو قورباغه دیگر گفتند: که دیگر چاره ای نیست شما به زودی خواهید مرد.

دو قورباغه این حرفها را نشنیده گرفتند و با تمام توانشان کوشیدند که از گودال بیرون بپرند. اما قورباغه های دیگر مدام می گفتند: که دست از تلاش بردارند چون نمی توانند از گودال خارج شوند و خیلی زود خواهند مرد. بالاخره یکی از دو قورباغه تسلیم گفته های دیگر قورباغه ها شد و دست از تلاش برداشت. سر انجام به داخل گودال پرت شد و مرد.

اما قورباغه دیگر با تمام توان برای بیرون آمدن از گودال تلاش می کرد. هر چه بقیه قورباغه ها فریاد میزدند که تلاش بیشتر فایده ای ندارد او مصمم تر می شد تا اینکه بالاخره از گودال خارج شد. وقتی بیرون آمد. بقیه قورباغه ها از او پرسیدند: مگر تو حرفهای ما را نمی شنیدی؟

معلوم شد که قورباغه ناشنواست. در واقع او در تمام مدت فکر می کرد که دیگران او را تشویق می کنند.

معشوقه ی من…

هنوز هم صدقه هایم به نیت سلامتی توست…

هی….؟
معشوقه ی من….

سلامتی…؟؟؟!!!

.:: کیک بهشتی مادر بزرگ ::.

پسر کوچکی برای مادر بزرگش توضیح می دهد که چگونه همة چیزها ایراد دارند : مدرسه ، خانواده ،دوستان و …

در این هنگام مادر بزرگ که مشغول پختن کیک است ، از پسر کوچولو می پرسد که آیا کیک دوست دارد و پاسخ پسر کوچولو البته مثبت است .

- روغن چطور ؟ نه !

- و حالا دو تا تخم مرغ . نه ! مادر بزرگ .

- آرد چی ؟ از آرد خوشت می آید ؟ جوش شیرین چطور ؟

- نه مادر بزرگ ! حالم از آنها به هم می خورد .

بله ، همة این چیزها ، به تنهایی بد به نظر می رسند . اما وقتی به درستی با هم مخلوط شوند ،‌یک کیک خوشمزه درست می شود . خداوند هم به همین ترتیب عمل می کند . خیلی از اوقات تعجب می کنیم که چرا خداوند باید بگذارد ما چنین دوران سختی را بگذرانیم . اما او می داند که وقتی همة این سختی ها به درستی در کنار هم قرار گیرد ، نتیجه ، همیشه خوب است ! ما تنها باید به او اعتماد کنیم ، در نهایت همة این پیشامد ها با هم به یک نتیجه فوق العاده می رسند .

کیمیاگری در خیابان(داستان طنز)

ایستگاه اتوبوس نزدیک خانه ی ما از نوادر روزگار است.واین نه از جهت آن است که موقعیت جغرافیایی خوبی دارد یا از نظر تاریخی نمونه ای منحصر به فرد است.اتفاقا مثل خیلی ایستگاه های دیگر ایستگاه آخر خط است و در فصول یا ساعاتی که اتوبوس پیدا بشود می توان شمایل آن را زیارت کرد.ولی ...... 

                

                         

                      بقیه در ادامه مطالب!!!!!!!!!!!!

ادامه مطلب ...

دلم گرفته

گرفته دلمکجایی که آرامم کنی ، کجایی که این غم یخ زده را در دلم آب کنی

گرفته دلم ، کجایی که به درد دلهایم گوش کنی ، کجایی که مرا با بوسه هایت گرم کنی...

نیستی و من در حسرت این لحظه ها نشسته ام ، نیستی و من بیشتر از همیشه خسته ام

در لا به لای برگهای زندگی ، نیست برگی که از تو ننوشته باشم ،

نیست روزی که از تو نگفته باشم

امروز آمد و از تو گفتم ،نبودی و اشک از چشمانم ریخت و در همان گوشه نشستم ،

دلم خالی نشد و گرفته دلم ، کجایی که دلم به سراغت بیاید گلم؟

نیستی و حتی سراغی از دلم نمیگیری ، یک روز نباشم که تو مثل من نمیمیری....

نمیبینی چشمهایم را ، نمیمانی تا دلم را ، به نقطه خوشبختی برسانی ،

مرا به جایی آرام بکشانی تا خیالم راحت باشد از اینکه همیشه تو را خواهم داشت

نمیخواهی دلم را ، نمیدانی راز درونم را ، نمیگذاری تا مثل گذشته دلم تنها به تو خوش باشد ، 

f&m

خداوندا

خداوندا از آن می ترسم که روزی رسد

که تمام آرزوهایم را همچو گلی پژمرده ببینم

خداوندا مگذار زیر قطرات باران چون ذره ای خاک له شوم و از پا در آیم

خداوندا مگذار غم و اندوه باورهای مرا به بی راهه بکشند

خداوندا دستهایم را برای کمک به سویت دراز کرده ام  

                مگذار حمکت و قسمتت را چون جبر ببینم

 

خداوندا گوش کن با تو م گویم و از تو می خواهم 

گلایه

                                                           گلایه 

باز دلم گرفت ....

آسمان هم نیم نگاهی ابریسیت؟

انگار آسمان دلش گرفته و بغض دارد!

گلایه های بسیاری دارم

نمی دانم از کجا آغاز کنم؟

یا نمی دانم صدایم به تو خواهد رسید

نمی دانم آیا نشسته ای فقط به درد ما آدمها گوش کنی؟

آرزوهایم یک به یک فنا شدند

جوابی ندارم

خداوندا نمی دانم اگر آفریده ای چرا اینگونه؟

خداوندا آیا حکمت توست ؟

گفته ای درد و رنج را آفریدی تا امتحان کرده باشی؟

پس کجاست وعدهء رستگاری و شادیت؟

کفر گفتن آسان است خداوندا

می دانی که کفر نمی گویم اما گلایه دارم از روزگارت؟

زمین و آسمان از روزگارت به درد آمده اند جوابی نیافتم؟

باران

باران که می بارد

گام بر می دارم و قدم زنان می روم

زیر باران رفتن را دوست دارم

اشکهایم را کسی نمی بیند.

تمام خاطرام را دوباره خیس می کنم.

حس می کنم دوباره زنده شده ام.

از تلخی روزگار می گویم و به دست باران می سپارم

از سختی ها از نامردی ها

از بخت بد و اقبال شوم

همه را به دست باران می سپارم

باران نیز می شوید و پاک می کند

باران زندگی دوباره را یه یادم می آورد

توان راه رفتن به من می دهد

در این جاده باریک من و باران تنهای تنهای هستیم

هر قدر می بارد من سبک و سبک تر می شوم

اما می ترسم از رنگین کمان هفت رنگ پس از باران

دوباره روزگار از نو اغاز خواهد شد

پس خداوندا مگیر بارانت را ز من حتی برای یک لحظه

.:: در قلب من ::.

در قلبم را زدم. صدایی نشنیدم انگار هیچ کس آن جا نیست. در را فشار دادم باز شد. به داخل رفتم ولی.....این جا...این جا کجاست؟ این جا خانه قلب من است؟
نه باور نمی کنم ولی آدرس را درست آمده ام پس چرا این طور؟ چرا این قدر تاریک؟ چرا این قدر سیاه؟ به خودم آمدم فهمیدم مدت هاست دستی به رویش نکشیدم.
انگشتی بر روی تاقچه ها کشیدم غبار تنهایی رویشان نشسته بود.
نگاهی به اطراف خانه کردم پنجره اش را باز کردم چشمه محبت کنارش خشک شده بود وارد خانه شدم......آستین ها را بالا زدم و خانه تکانی را شروع کردم....غبار تنهایی و غربت را از گوشه و کنارش زدودم.
زمینش را با فرش دوستی مفروش ساختم. گلدانی از گل محبت را کنار پنجره هایش گذاشتم. آه یادم رفت چراغ عشق را نیز بر سقف خانه دلم آویختم.
شاپرک های عاطفه را دیدم که گرداگرد گل های محبت درون گلدان مهربانی می رقصند و شادی می کنند.
راستی یادم آمد باید باغچه را وجین کنم سرتاسرش را گل های خار و علف های هرز گرفته بودند.
خاکش تشنه بود گل های سوسن و شقایق را جایگزین علف ها کردم. خاکش را نیز با آب امید سیراب کردم.....و چشمه محبت به سویش روان ساختم.
حالا گوشه ای می نشینم تا استراحت کنم حس می کنم کمی سبک شده ام.
آه چقدر خوشحالم 

f&m 

زن در آمریکا.ایران.عربستان:

 ۱-اگر یک زن سیگار بکشد:
در امریکا به او می گویند :زنیکه سیگاری
در ایران به او می گویند : زنیکه معتاد فاحشه خیابانی لجن!
و در عربستان او را سنگسار می کنند

 

 

 

                                              بقیه در ادامه مطالب.....

ادامه مطلب ...

پیامک ضد حال

   نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر... و می دانی که کویر بدون باران زنده است... پس برو بمیر

---------------------------- پیامک های ضدحال . اس ام اس . جوک جدید ----------------------------

   یه توپ دارم قلقلیه ....... موهای سرم فرفریه ..... مسیج جدید نداشتم سرت کلاه گذاشتم

---------------------------- پیامک های ضدحال . اس ام اس . جوک جدید ----------------------------

   گلهای خوشبوی دنیارو هم به پات بریزم بازم کمه چون پاهات خیلی بو میده

---------------------------- پیامک های ضدحال . اس ام اس . جوک جدید ----------------------------

   دختره میره تو کتاب فروشی میگه آقا ببخشید کتاب برتری زن بر مرد دارین؟ مرده نگاش میکنه میگه خانم شرمنده ما اینجا رمان تخییلی نمیفروشیم

---------------------------- پیامک های ضدحال . اس ام اس . جوک جدید ----------------------------

   طرز تهیه دختر سالم مواد لازم . ...........اصلا ولش کن مواد رو حروم نکنیم

---------------------------- پیامک های ضدحال . اس ام اس . جوک جدید ----------------------------

   از من بپرسند بهترین، زیباترین، شجاع ترین، محبوب ترین، داناترین، عاقل ترین ادم کیه ؟ انگشتمو به طرفت تو دراز می کنم و می گم این نمی تونه باشه

---------------------------- پیامک های ضدحال . اس ام اس . جوک جدید ----------------------------

   دوست دارم یه سنگ بردارم و روی اون بنویسم:دلم برات تنگ شده و اونو محکم بکوبونم توی سرت تا بفهمی که فراموش کردن من چقدر سخت و دردناکه

---------------------------- پیامک های ضدحال . اس ام اس . جوک جدید ----------------------------

   می دونی چرا دوست دارم با تو برم ماهی گیری چون هیچ کس مثل تو کرم نداره

---------------------------- پیامک های ضدحال . اس ام اس . جوک جدید ----------------------------

   میدونی اگه یه اسب با یه سمور ازدواج کنه بچشون چی میشه؟ . . . . من چمیدونم.مگه من گفتم عروسی کنن؟مگه من گفتم بچه دار شن؟

---------------------------- پیامک های ضدحال . اس ام اس . جوک جدید ----------------------------

   یک گل خوشگل پشت ویترین گل فروشی دیدم!!! خواستم برات بخرمش. به فروشنده گفتم :اون گل چند؟ گفت:اون گل نیست........آینه ست

---------------------------- پیامک های ضدحال . اس ام اس . جوک جدید ----------------------------

   می خواستم شمع باشم تا آخر عمر برات بسوزم... ولی نامرد ادیسون برق رو اختراع کرد

---------------------------- پیامک های ضدحال . اس ام اس . جوک جدید ----------------------------

   چند وقته دلم هوس تاب بازی کرده. اجازه می دی بیام تو ذهنت؟ آخه شنیدم مخت تاب داره

---------------------------- پیامک های ضدحال . اس ام اس . جوک جدید ----------------------------

   معادله جالب: از سن خودت 20 سال کم کن. باقیمانده رو با 7 جمع کن. اگه عدد زوج بود با 1 جمع و اگه فرد بود از یک کم کن. اگه رنگ تیره رو دوس داری ضرب در 3 کن و اگه رنگ روشن رو دوس داری ضربدر 3.5 کن. نتیجه نهایی رو ول کن. حال خودت چطوره؟

---------------------------- پیامک های ضدحال . اس ام اس . جوک جدید ----------------------------

   اسمت را روی کاه نوشتم خراب شد اسمت را روی شمع نوشتم آب شد اسمت را روی قلبم نوشتم شکست ........بروبابا توهم با این اسمت

---------------------------- پیامک های ضدحال . اس ام اس . جوک جدید ----------------------------

   از خـدا یـه گل خواسـتــم،اون بـه مـن یـه بـاغ داد من از خدا یه درخت خواستم،اون به من یه جنگل داد میترسم از خدا تو رو بخوام بهم یک گله گوساله بده

---------------------------- پیامک های ضدحال . اس ام اس . جوک جدید ----------------------------

   من سر راه تو دامی از عشق پهن کردم ولی تو به سرعت از کنار آن رد شدی و گفتی:میگ میگ

---------------------------- پیامک های ضدحال . اس ام اس . جوک جدید ----------------------------


جک واس ام اس

   به علت نبود چرت و پرت برای ارسال , پیشاپیش سال نو را تبریک میگوییم ستاد بی کاران یاهو مسنجر

---------------------------- پیامک های سرکاری . اس ام اس سرکاری . جوک و لطیفه ----------------------------

   اندازه ی تمام قدمهایی که تو عمرم برداشتم دوستت دارم . . . از طرف فلج مادر زاد

---------------------------- پیامک های سرکاری . اس ام اس سرکاری . جوک و لطیفه ----------------------------

   طرز تهیه دختر سالم مواد لازم . ...........اصلا ولش کن مواد رو حروم نکنیم

---------------------------- پیامک های سرکاری . اس ام اس سرکاری . جوک و لطیفه ----------------------------

   از من بپرسند بهترین، زیباترین، شجاع ترین، محبوب ترین، داناترین، عاقل ترین ادم کیه ؟ انگشتمو به طرفت تو دراز می کنم و می گم این نمی تونه باشه

---------------------------- پیامک های سرکاری . اس ام اس سرکاری . جوک و لطیفه ----------------------------

   برو پایین سر کاری نیستl-l l-l l-l l-l l-l l-lحالا میخوای نردبونو بردارم این پایین بمونی؟ 

---------------------------- پیامک های سرکاری . اس ام اس سرکاری . جوک و لطیفه ----------------------------

   خواص گوسفند :1-بو می دهد 2-سبزی می خورد 3- گاهی می خوابد 4-پرواز نمی کند 5-اس ام اس (پیامک) های سر کاری را با دقت می خواند

---------------------------- پیامک های سرکاری . اس ام اس سرکاری . جوک و لطیفه ----------------------------

   طرز نگاهت،صورت ماهت، چشمای نازت، دل عاشق نوازت ... منو یاد گدای سر کوچمون می ندازه

---------------------------- پیامک های سرکاری . اس ام اس سرکاری . جوک و لطیفه ----------------------------

   اس ک ط د ى آ 6 8
...
...
...
فقط دکمه 3 گوشیم کار می کنه

---------------------------- پیامک های سرکاری . اس ام اس سرکاری . جوک و لطیفه ----------------------------

   می خواستم برایت گل بخرم، دیدم خودت گلی...
...
...
گفتم کود بخرم، بخوری قوی بشی

---------------------------- پیامک های سرکاری . اس ام اس سرکاری . جوک و لطیفه ----------------------------

   فقط یه بار بهت می گم دوستت دارم
...
...
چون خوب نیست آدم زیاد دروغ بگه

---------------------------- پیامک های سرکاری . اس ام اس سرکاری . جوک و لطیفه ----------------------------

   نمی تونم بگم که فقط تو رو دارم... چون دیشب خرمون زایید

---------------------------- پیامک های سرکاری . اس ام اس سرکاری . جوک و لطیفه ----------------------------

   اس ام اس مثل فاتحه می مونه، برای هر کس که بفرستی روحش شاد می شه

---------------------------- پیامک های سرکاری . اس ام اس سرکاری . جوک و لطیفه ----------------------------