.............

به شرطی که فقط در مورد خودم باشه :دی

نظرات 12 + ارسال نظر
๑۩ دفتر غم ۩๑ ● مجیدخلجی شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ق.ظ http://www.daftaregham.ir

๑۩۞۩๑۩๑۩۞۩๑۩๑۩۞۩๑۩๑۩۞۩๑۩๑۩۞۩๑

سلام دوست عزیز خوبی؟

شما را به وبلاگ رسمی مجیدخلجی با عنوان
"دفتر غم" با مطالب عاشقانه دعوت میکنم ...
منتظره حضور گرم شما هستم ...

داستان های عاشقانه/ متن های عاشقانه/متن های کوتاه ی عاشقانه /
عکسهای عاشقانه/اس ام اسهای عاشقانه

نویسند: خود مدیر وبلاگ مجیدخلجی

www.daftaregham.ir

= - = - = - =- = - = - = - = - =

وبلاگ دفتر غم رو به دوستان
خود معرفی کنید

= - = - = - =- = - = - = - = - =

۞ طراح قالب مجید خلجی ۞

طراحی قالب عاشقانه با کمترین
قیمت پذیرفته می شود

๑۩۞۩๑۩๑۩۞۩๑۩๑۩۞۩๑۩๑۩۞۩๑۩๑۩۞۩๑

سکوت شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ق.ظ

۱- تابحال دروغ گفتی که بیش از ۳ ساعت برای فاش شدنش استرس داشته باشی؟!
۲- تو کودکی آرزو یی داشتی که الان پشیمانی؟!
۳- ازبازی های سیاسی میترسی یا راغبی؟!

اره
نه
۳بیشتر میترسم اخه سیاست پدر و مادر نداره

یلدا یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ب.ظ http://nafasss.blogfa.com

۰ هیشی !!!!
۱ دختر بازی ؟
۲ چن سالته ؟
۳ حالا به اون ۲ تا جوناب بده سومیش پیش کشت !

من و دختر بازی نه خودت بگو !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ههههههههههههههههه خنگی دیگه خو تو پروفایلمو نگا میکردی یه سوال بیشتر داشتی ۱۷
جوناب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پارمیس شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ق.ظ http://zheneraloways.blogfa.com

ــــــــــو بـرای رفـتـنـت بـهــــــــــانـه مـی خـواسـتـی

بـیــــــــــا ... ایـن بـهــــــــــانـه...

حــالا راحـت تــــــــــر بـروووو

دیـگــــــــــر دنـبــال دلـیـل و تـوضـیــح هــــــــــم بـرایــم نـبــــــــــاش ...

بـهـــــــــــانـه را مـن بـه دسـتـت دادم ...

حالا دیگـــــــــر همه چیز گـــــــــردن من است...

تــــــــــو مـقـصـر نـیـسـتـی...

ساراخانوم یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ب.ظ

اول اینکه این سوال نیس فقط میخوام بدونم تو خودت تا حالا از تو وبت رفتی پروفایلت که به اینو اون میگه فعاله؟؟؟؟؟؟؟
فک کنم اون گذینه ی نمایش عمومیشو نزدی .یه چکش کن.
و اما سوالا؟
عایا شما انسان خوبی هستید؟
عایا شما پسرخوبی هستید؟
عایا شما ادم خوبی هستید؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.
عاخه من چی بپرسم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پروفایلتو فعال کن بعدا میپرسم
فشم نده بهم

رفتم قالب اشکال داره شرمنده روی اسم نویسنده کلیک کن پروفیلو میاره
و اما جوابا
بله اینو همه میدونن
بله از دخترای هم محله ایم بپرس
بله اینو مه میدونن
من و فش دادان بشین

پسر مرموز دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ق.ظ http://www.secretboy.blogfa.com

۱ - اهل کجایی؟؟؟؟؟
۲ - دوس دختر داری؟؟؟؟؟؟
۳ - طرفدار کدوم تیمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بلوچستان
داشتم با همشون بهم زدم بنا به دلایل خاصی که از گفتنشو معزورم
پرسپولیس

ساراخانوم دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:50 ب.ظ

دیگه گفتم که فش ندی...
پس عمه ی من بود فش میداد به مخاطب خاص.

..........چیزی برا گفتن ندارم

ساراخانوم سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:56 ب.ظ

خوبه

yalda جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ق.ظ

nemidonam che soali beporsam

خب هر چی دلت میخواد بپرس

yalda یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:03 ب.ظ

1ta behal dele e dokhtario shekast 2chanta dos dokhtar dashti 3chanta mamaneto dos dariiiiiiiiiiiiiiii he he soalae mozakhrafi porsidam be dl nagiri

حقیقتش نمیتونم اینجا جواب بدم

yalda دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:42 ب.ظ

khob bashe harjor rahati

ههههههههههه شرمنده ببخشید اخه ابروی ادم میره

yalda دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ب.ظ

he he he bashe

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد