جوابت اینه (مخاطب خاص)

سگی نزد شیر آمد گفت
بامن کشتی بگیر
شیر سر باز زد
سگ گفت:نزد تمام سگان خواهم گفت
شیر از مقابله با من می هراسد
شیر گفت
سرزنش سگان را خوشتر دارم از اینکه شیران مرا شماتت کنند
که با سگی کشتی گرفته ام !!!
نظرات 7 + ارسال نظر
آرزو یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:14 ب.ظ

دوست گلم آپم
راستی عیدت مبارک

خب ابجی بروی چشم میام ولی تروخدا ادرس وبتو بزار

یلدا یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 ب.ظ http://nafasss.blogfa.com

نهه دیگه !
مطمین شدم خل شدی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اره ابجی بهت میگم دیونه شدم باور نداری

یلدا یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ب.ظ

حالا این مخاطب خاص کی هس
؟

یکی بیشعور احمق نامرد
الهی ............ولش سالم باشه

[ بدون نام ] دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:35 ب.ظ

سلام چه وب قشنگی

ممنون

ساراخانوم چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:42 ب.ظ

پدر مارو با این مخاطب خاص در اوردی.
اه...4 تا مطلب میزاری یکیش ماله مخاطب خاصه.حوصله داریا.
تو دوس داری اعصابتو الکی خورد کنی؟؟؟؟؟؟؟؟

اره بابا خیلی اروم میشم وقتی میبینم داره میاد وبم مطالبمو میخونه اخه مطمعنم میاد اخه خیلی خره ژدرسوخته مادر...............

ساراخانوم یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ب.ظ

هوووووی.بسه بابا..دیگه فوش بوقی نداشتیما.تو به پدر مادرش چیکار داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولی اگرم بیاد ناراحت نشیا ول ضعف از توئه که هنو داری بش فک میکنی.شاید اون اصن براش مهم نباشه.ذهنتو بیخود درگیر میکنی.

کی رو میگی من یادم نمیاد

ساراخانوم دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:54 ب.ظ

نمک!همون کسی رو میگم که تا 2 روزپیش اجدادشو اوردی جلو چشش

......................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد