سخته

خیلی سخته که وقتی با هزار و یک زحمت سعی کردی خودت رو قانع کنی که همه چیز فقط یه سو تفاهم بوده تو خیابون با یکی دیگه ببینیش …

نظرات 8 + ارسال نظر
آ‌یناز دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:26 ب.ظ http://antiboysiranshahr

سخت که بماند نفرت انگیزه
آ‌خ که اگه همچین چیزی واسم پیش بیاد تو خیابون دو شقش میکنم
ولی آ‌ره جدا خیلی سخته

یلدا سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ب.ظ

با این که تجربشو نداشتم !ولی الهی بمیرم برات عسیسم !
خونتو به خاطر اون موجود بی ارزش کثیف نکن !

یه سر به ما هم بزنی هر چن وقتی بد نیستا !

باشه
باشه

پسر مرموز دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ق.ظ http://www.secretboy.blogfa.com

شایدزندگی آن جشنی نباشد که تو انتظارش راداشتی،
اماحال که به آن دعوت شدی تامیتوانی زیبابرقص



خیلی قشنگ بود
ولی من زیاد خوب رقص بلد نیستم

yalda چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ب.ظ

to eshgheto ba kase dg didi elahi bemiram kheili sakhte midonam darket mikonam

اره
ممنون ابجی

yalda جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:45 ب.ظ

vayyyyy elahi fadat besham dadashiiiiiiiii ghose nakhoriaaaa bedark bere bemire namard albate bebekhshid behesh tohin mikonam elahze asabani shodam

خدانکنه ابجی
من خودم خواستم بره چون لیاقتشو نداشتم و میدونستم بهم نمیرسیم نخواستم به من بند باشه
نه اون مقعصر نیست هر چی میخوای به من بگو

yalda شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ب.ظ

khob dadashi to az koja midonesti shayad be ham miresidin elahi bemiram narahat nabash man ashegharo dark mikonammmmmmmmmmmmmmmm chon khodamam ashegham


ممنون عزیزم که درکم میکنی

yalda یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ب.ظ

fadat...

خدانکنه ابجی
مرسی

یه مریم تنها چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:12 ب.ظ http://www.maryamf1376gmail.com

سلام اقا.من بار اول بود وبلاگت رو میخوندم عاشقش شدم.

خواهش ولی خیلی وقت اپ نکردم 6 ماهی میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد