اونایی که .....

اینایی که تو پارک تنها یه گوشه میشینن و هندزفری تو گوششونه !
اینایی که تو خیابون همیشه سرشونو پایین میندازن و راه میرن ....
اینایی که تو تاکسی همیشه خودشونو میچسبوونن به در که کناریشون معذب نباشه !
اینایی که دلشون واسه هیشکی تنگ نمیشه .... اینا ... اینا ....
اینا رو خیـــــــــــــــــــلی مواظبشون باشین !
اینا هیچی واسه از دست دادن ندارن ...
قبلاً یه نفر هر چی داشتن رو ازشون گرفته ... !!!
آره ه ه ه......

یاد خودم افتادم این متن رو خوندم :| :

نظرات 8 + ارسال نظر
یلدا دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 ق.ظ

اگه یه کم نیگا می کردی یه مملی اون وسط میدیدی !

اهان منظورت من بودم
باشه دستت درد نکنه که بیاد مایی

یلدا دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ب.ظ

اتفاقا منم ئاد خودت افتادم !

ساراخانوم دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ب.ظ

ای بابا......داداش من تو زندگی چیزای شادم هستا....حالا تو چرا گیر دادی به بداش.....
شاد باش.مثه خیلیا...

آ‌یناز دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:42 ب.ظ

آ‌خ آ‌خ آ‌خ فک کنم یکی بدجور دله کوچیکه داداشمونو شیکستهناراحت نباش عزیز تا ما رو داری غم نداری خودمون واست یه جای دیگه آ‌ستین بالا میزنیم

باشه ناراحت نیستم
خب پس بسم الله بریم کجا میخوای استین بالا بزنی

یه همزبون دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:34 ب.ظ http://hamzabun22.blogfa.com

این همه از خودت تعریف کردی که آخرش دودستی مراقبت باشیم ( برادر بسیجی ) ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


راستی ممنون که اومدی خوش حال میشم بازهم بیای

باشه

جواد جردن زاده ۱ چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:28 ب.ظ http://www.javadjordan.blogfa.com

ناراحت نشیا........معذرت میخوام که اینو میگم.....ولی...........................وبلاگت خیلی چرته!!!!

میدونم عزیزم خوشت نمیاد نیا کسی که بهت نگفته بیا

ساراخانوم چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:02 ب.ظ

میشه اپ کنی عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اره

kh شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ب.ظ

آه ه ه ه ه
دست رو دلم نزار
واقعا خیلی سخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد