ﻣﻌﻠﻢ ﺩﯾﻨﯽ

ﯾﻪ ﻣﻌﻠﻢ ﺩﯾﻨﯽ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ.. ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺍﻭﻣﺪ ﺳﺮ ﮐﻼﺱ
ﮔﻔﺖ ﺧﺪﺍ ﻫﯿﭻ ﭼﯿﺰﯼ ﺭﻭ ﺑﯽ ﻋﻠﺖ ﺧﻠﻖ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ..
ﺑﻌﺪﺵ ﯾﻪ ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ: ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﻧﯿﺴﺘﻢ

نظرات 6 + ارسال نظر
فلانی سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 ق.ظ

اولین باره که به وبت اومدم راستش تا این اهنگ مسخره رو که رو وبت گذاشتی شنیدم حالم بهم خورد گفتم که در جریان باشی

به درک حال بهم خورد الهی همونجا جون میدادی راحت میشدیم از دستت
از این به بعد نیا نیازی به اومدنت تو وبم نیست

setaRE یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:40 ق.ظ http://SETAree27372.blogfa.COM

ﺩﻭﺳﺘﻴﻪ ﻣﻦ و ﺗﻮ ﻫﻤﺎﻧﻨﺪ ﻣﻴﺦ ﻃﻮﻳﻠﻪ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻫﻴﭻ ﺧﺮﯼ ﻧﻤﻴﺘﻮﺍﻧﺪ ﺍﻧﺮﺍ ﺑﮑﻨﺪ
سلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام من اومـــــــــــــــــــــــــــــــــــدم و دوباره وبلاگمو اپ کردم من همین الان منتظر نظرتم [قلب][قلب]

مهسا دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:52 ب.ظ http://asir99.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥ آپم خوشحالم میکنی اگه بیای و نظر بدی
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥ منتظرتم
.........♥
......♥
....♥خوشحالم کن
..♥
.♥
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

ساراخانوم پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:54 ب.ظ

سلااااام
حق داشته

ههههههههه
اره اخه من خیلی خوشگل بودم حسودیش میومد

سعیده پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:24 ب.ظ http://mohmd-sa.blogfa.com/

کو همنفسی تا کنم اظهار غم دل
زآن پیش که گیرد غم دل راه نفس را
روزی که دهم جان و فغانی نکند کس
معلوم شود بیکسی من همه کس را
#########3
ممنونم از حضورت

خواهش میکنم

ساراخانوم جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ب.ظ

زیادی مطمنیاااااا
بیشتر فک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد