ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮم

یه ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮم ﻧﺪﺍﺭﻡ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺩﺭ ﻋﻮﺽ ﺧﻄﻢ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺷﺎﺭﮊ ﺩﺍﺭﻩ ... :|
ﻏﻢ ﻭ ﻏﺼﻪ ﻧﺪﺍﺭﻡ ... :|
ﺟﯿﺒﻢ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﭘﺮ ﭘﻮﻝ
ﮐﺴﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﻭﯾﺰ ﻭﯾﺰ ﮐﻨﻪ ﺩﺭ ﮔﻮﺷﻢ
ﮐﺴﯽ ﻫﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺗﻢ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﻨﻪ ،
ﺁﺧﺮﺷﻢ ﺑﻬﻢ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﮐﻨﻪ ...
ﻭ ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﺟﻮﺍﯾﺰ ﻧﻘﺪﯼ ﺩﯾﮕﺮ
وباز هم پست تکراری:|

نظرات 11 + ارسال نظر
آ‌یناز سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:48 ب.ظ

بابا ملت فهمید دوس دختر نداری..........چرا اینقد تکرار میکنی‌؟

خب ی بار دیگه میگم چون از این پست خوشم میاد

آ‌یناز سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:53 ب.ظ

خب مملی من دیگه میرم اماده شم ساعت شیش قرار دارم.....با دوستام.......بابای

راحت باشه
خوشبگذره

النا چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ق.ظ http://www.dayrisk.blogfa.com

سلام آقا محمد ...خوبی ؟ کم ژیدایی ! البته منم وظیفه داشتم بیام سراغت ولی خودت باید بهتر بدونی که درگیره امتحانام!

اشکال نداره میام بهت سر میزنم

یلدا چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:07 ب.ظ http://NAFASSS.BLOGFA.COM

اره جون خودت به یکی بگو نشناستت !
اپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپم !
بدو بیا !

هههههههههه
اومدم

فاطمه چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:33 ب.ظ http://http://antiboysiranshahr.blogfa.com/

هههههههههه آخیه دلم سوخت خب یکیو پیدا کن این جوریام نیستن مگه تو میری گدا پیدا میکنی که این بلا هارو سرت میاره

والا چیکار کنم دیگه از ما گذشته

ساراخانوم جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:36 ب.ظ

خب خدارو شکر

هههههههه

یه دختره 14 ساله یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.yd14.blogfa.com

من با پسرا تبادل لینک نمیکنم

به درک
به جهنم
ولی من حوصله حذف کردن لینکتو ندارم
عقده ایی

ساراخانوم یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ب.ظ

منو عاشقی چرت نگو
کل خاندان از خنده میمیرن اینو بشنون
فک کن
من عاشق شم
حرفشم خنده داره
من با اینهمه شیطنت
خخخخ

شاید من توهم زده شد ولی فک کنم شدی

ساراخانوم دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:27 ق.ظ

حرف مفت نزن من عاشق نشدم مگه خر مغزمو گاز گرفته
توهم گرفتت فک کنم
من خودم عاشقاارو مسخره میکنم بعد بیام عاشق شم؟؟؟چرت نگو

عاشق شدی از حرف زدنت معلومه

ساراخانوم سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:10 ب.ظ

میزنمتا
هیچکس هنوز اونقدر خوشبخت نشده که من عاشقش بشم

بزن ببینم چطوری میزنی
هیچ ادمی تا حالا نخواسته خودشو بدبخت کنه

ساراخانوم سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:53 ب.ظ

خب منکه نمیتونم تو رو بزنم ولی خودت خودتو بزن
اونکه بعله بخ همین خاطر من عاشق نمیشم چون بدبخت میشم

من که روانی نیستم ه خودم خودمو بزنم

نه بابا تو که از خداته یکی بیاد و عاشقت بشه ولی هنوز کسی نخواسته بدبخت بشه وزندگیشو فنا کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد